Pratite nas

Zdravlje i ljepota

DIJETA DOBROG RASPOLOŽENJA: Za 7 dana pobijedite depresiju i suvišne kilograme

Published

on

Uspjeh ove dijete je u kombiniranju namirnica. U tri glavna obroka su namirnice koje pozitivno utječu na raspoloženje, a uz njih su i manji obroci koji će vam ukloniti osjećaj gladi. Nakon samo jednog dana osjećat ćete se bolje, a u narednih pet izgubiti čak do četiri kilograma

Dijetu, izvorno zvanu ˝The good mood diet˝, osmislila je nutricionistica dr. Susan Kleiner, a rezultat je 25-godišnjeg rada i istraživanja na području nutricionizma, fitnesa i zdravlja. Njome hranite mozak i tijelo, usvajate nov stav prema životu i prehrani, dobivate više mentalne i fizičke energije, poboljšavaju vam se raspoloženje i umne sposobnosti. Uz sve to ćete i mršaviti pa ćete je preporučivati svima oko sebe.

Uspjeh ove dijete je u kombiniranju namirnica. U tri glavna obroka su namirnice koje pozitivno utječu na raspoloženje, a uz njih su i manji obroci koji će vam osigurati stalnu razinu šećera u krvi te vam ukloniti osjećaj gladi. Slijedeći dijetu “dobrog raspoloženja” nakon samo jednog dana osjećat ćete se bolje, nakon sedam dana pobijedit ćete depresiju, a nakon mjesec dana riješit ćete se kilograma.

U ovoj dijeti jedino nema zabrana. Dakle, smije se konzumirati sva hrana, ali se ne smije prijeći limit od 1250 kalorija i 55 g masnoća dnevno.

Tako možete već nakon pet dana izgubiti do četiri kilograma. Možete sami sastaviti dnevni plan prehrane, a ručak i večeru smijete zamjeniti, jer bi vas jednolična prehrana mogla navesti na odustajanje.

JELOVNIK za 2 dana

  1. DAN

Doručak: slatki cornflakes, 50 g kupina, 150 g manga (iz konzerve), 1 čajna kašičica meda. 45 g cornflakesa, 2,5 kašičice mlijeka ili jogurta

Na laganoj vatri zagrijte kupine, mango i med. Stavite u tanjur i dodajte cornflakese. Sve prelijte mlijekom.

Međuobrok: 1 mini salam (130 kcal), 5 keksa petit (107 kcal)

Ručak: tjestenina sa šugom, 75 g tjestenine, 1-2 čehne bijelog luka.1 kašičica koncentrata od paradajza, 1 kašičica ulja. 1 paradajz narezan na kocke, 125 g umaka za pizzu, 3 kašičice vrhnja

Kuhajte tjesteninu prema uputi. Popržite kratko na kašičici ulja bijeli luk i kašičicu koncentrata. Dodajte paradajz, umak od paradajza i vrhnje te kuhajte još pet minuta. Začinite i poslužite s tjesteninom. Možete ukrasiti bosiljkom.

Večera

Ciabatta s piletinom: 1 ciabbata, malo zelene salate, četvrtina paprike, 2 masline, 30 g pilećih prsa

Prerežite ciabbatu na pola i premažite tankim slojem maslaca. Narežite papriku i masline na tanke komade, te zajedno sa zelenom salatom i piletinom stavite u ciabbatu.

  1. DAN

Doručak: Sendvič s jabukom, četvrtina jabuke, 1 čajna kašičica hrena (iz staklenke), 3 kašike namaza sa začinima, 1 deblja šnita integralnog hljeba

Namažite namaz na hljeb. Naribajte jabuku i stavite na hljeb s hrenom.

Međuobrok: 50 g krekera

Ručak: Kotlet sa keljem, 250 g kelja, 1 čajna kašičica luka narezanog na kockice, 1 čajna kašica ulja, 60 ml vrhnja za kuhanje, 1 kotlet (150 g), 200 g kuhanog krompira

Narežite kelj na trake i prokuhajte u slanoj vodi 2-3 minute, zatim ocijedite. Popržite luk na ulju i dodajte kelj i vrhnje. Začinite i kuhajte 20 minuta. Kotlet začinite i pecite 3-4 minute sa svake strane. Poslužite sa keljem i kuhanim krompirom.

Večera: Supa od parajaza, 250 ml vode, pola vrećice instant juhe od rajčice, 25 g jabuke (1 šnita), 1 čajna kašičica sjeckanih badema, 60 g svježeg sira

Kuhajte instant supu prema uputama iz vrećice. Usitnite jabuku i pomiješajte s bademima i sirom. Poslužite uz supu.

 Savjet plus: Obavezno pijte dvije litre vode ili nezaslađenog čaja dnevno. Počnite s mliječnim proizvodima u tri obroka dnevno, a šakom orašastih plodova držat ćete razinu serotonina, hormona dobrog raspoloženja, vrlo visoko. Podnevni pad energije izbjegnite uz šumsko voće i povrće bogato vlaknima. (Najportal)

Nastavi čitati

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending