Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Jelovnik Jelene Karleuše uz koji je smršala 10 kilograma: MOJE TIJELO NIJE KANTA ZA SMEĆE

Published

on

Jelena Karleuša je uz pomoć korigovane ishrane uspjela da smrša 10 kilograma i dovede svoju figuru do perfekcije. Karleuša je poznata kao veliki zagovornik veganske ishrane.

“Godinama sam se zbog stresa prežderavala i nabacila dosta kilograma” – kazala je slavna pjevačica.

“Jednog dana sam se probudila i rekla: ‘Dosta je! Tvoje tijelo nije kanta za smeće.’ Potražila sam pomoć nutricionistkinje, koja je ispravila sve moje greške i počela sam zdravo da se hranim”, objasnila je pjevačica.

Ne jede meso, minimumom životinjskih proteina u obliku jaja, ribe i mliječnih proizvoda, a jede mnogo voća i povrća. Kako je jednom prilikom istakla, nikada nije popila kafu, a pije minimum tri litra vode dnevno, dok slatkiše prezire.
“Često jedem posne sarmice od zelja, koje obožavam, kao i prebranac, turšiju i podvarak bez mesa. Uz takvu ishranu sam za dva mjeseca izgubila 10 kilograma”, otkriva Jelena. Njen jelovnik nikad ne uključuje meso, Karleuša je već godinama vegetarijanac.

Za doručak obično jede ovsene pahuljice ili nemasni sir sa integralnim hljebom, uz salatu. Uživa i u mafinima s tikvicama. Za užinu jede voće (po 300 gr) ili salatu, a za ručak uvijek sezonsko povrće. Ako nije doba za podvarak, onda rado jede zapečenu boraniju, grašak ili šampinjone.
Ovo je njen jelovnik:

Prvi dan
Doručak: Nemasni sir 400 grama, dvije kriške integralnog hljeba, salata

Užina: Dvije jabuke

Ručak: Grašak sa povrćem oko 400 grama i salata

Večera: Salata sa tikvicama

Drugi dan
Doručak: Ovsene pahuljice 4 kašike, voćni miks, čia sjemenke

Užina: 300grama trešanja

Ručak: Zapečena boranija sa povrćem, salata

Večera: Kiselo mlijeko 360 mililitara i salata

Treći dan
Doručak: Mafini sa tikvicama, salata

Užina: Vitaminska salata sa crvenim kupusom

Ručak: Šampinjoni sa povrćem

Večera: Potaž od povrća

“Obožavamo “zamjenu za meso”, koja ima identičan ukus kao meso, ali pravi se od proteina graška”, otkrila je Jelena Karleuša. (Naj portal)

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending