Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Magičnom dijetom skinula čak 80 kilograma: BOJANA STAMENOV SE ISTOPILA

Published

on

Bojana Stamenov je podijelila fotografiju iz teretane, gdje ćete je teško prepoznati.

Bojana Stamenov je mnoge obradovala fotografijama koje dijeli na Instagramu u posljednje vrijeme. Naime, očigledno je da Bojana uspjela da uz dijetu skine veliki broj kilograma i da je zaista dosta smršala.

– Jede ti se slatko? Može…. Odradi trening – napisala je Bojana uz fotografiju.

Iako Bojana redovno trenira to daje rezultate, ali veoma važna je i ishrana. Pjevačica je jednom prilikom otkrila i koju je dijetu primjenjivala, kao i šta joj je bila najveća greška u ishrani.

Kako su mediji pisali, Bojana u prva četiri mjeseca ove dijete uspjela da skine punih 30 kilograma.

– Plan ishrane bio je sličan nutricionističkom režimu. Imala sam tri obroka dnevno, smjela sam voće i obrok svaki mi je bio zasitan. Nikad nisam bila gladna. Pa za doručak sam jela tri pržena jaja, paradajz, krastavac, salatu i voćku, ali samo u početku dok sam bila na svedenijoj ishrani – rekla je jednom prilikom.

– Za ručak pojedem 250 grama pečenog pilećeg mesa i salata i isto voćka. Za večeru mogu da pojedem ovsene pahuljice sa kiselim mlijekom ili integralni rižoto s gljivama ili salatu neku ili ribu – otkrila je pjevačica tajnu svog jelovnika.

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending