Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Najbolji način da pobijedite nesanicu: SAT PRIJE SPAVANJA POJEDITE OVU VOĆKU, SPAVAT ĆETE KAO BEBA

Published

on

Najvažniji hormon za spavanjeje melatonin, kojeg proizvodi naša pinealna žlijezda. Što je duži san, više će biti i melatonina, koji utiče i na ženske hormone i pomaže u regulisanju menstrualnog ciklusa.

Ovaj hormon se bori i protiv degeneracije nerava, ubrzane tokom Alchajmerove ili Parkinsonove bolesti. Njegova proizvodnja u tijelu je najveća pred sam pubertet, a onda se stabilizuje do 40. godine. Poslije 90. godine, nivo melatonina opada.

Naučnici su otkrili da supstance koje utiču na melatonin možemo naći i u hrani. Konkretno, serotonin i antioksidansi kojih ima u nekom voću može da pomogne da lakše zaspimo, duže spavamo i rjeđe se budimo. Takav je slučaj sa trešnjama, kao i kiviju koji je dostupan u dužem periodu tokom godine.

Najvažniji hormon za spavanje je melatonin, a njegov prekursor je serotonin. Zato treba jesti kivi i trešnje, u kojem ga ima, pred san.

Jedinstveni hemijski sastav čini ih blagotvornim za sve one koji imaju muke sa snom. Serotonin je, zapravo, prekursor melatonina.

Istraživanja su pokazala da je dovoljno pojesti kivi jedan sat prije spavanja, svake večeri tokom četiri nedjelje. Kod trećine ispitanika je, zahvaljujući tome, došlo do značajno ranijeg padanja u san i mnogo rjeđeg buđenja. Njihovo ukupno vrijeme spavanja, baš kao i efikasnost sna, odnosno količina odmora su se značajno povećali, tvrde istraživači. (Naj portal)

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending