Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Ortopedi savjetuju za miran san i zdravije kukove: STAVITE OVO MEĐU NOGE

Published

on

Poza za spavanje uveliko određuje kvalitet odmora i dobrobiti nakon buđenja. Mnogi ljudi ne mogu mirno spavati bez stavljanja jastuka ili namotanog pokrivača među noge. Ortopedisti i neurolozi kažu da je ovaj položaj tijela najudobniji i fiziološki najbolji – evo i zašto, te kako to pravilno raditi!

Terapeut Džejms Mur, poznat po savjetima o zdravlju, podijelio je zanimljiv trik koji može značajno uticati na kvalitet sna i smanjenje pritiska na kukovima. Džejms ističe da postavljanje jastuka između koljena ili butina može održati prirodno poravnanje kukova i karlice tokom sna, što može pomoći u smanjenju pritiska na ligamente i mišiće, doprinoseći opuštanju i udobnosti tokom noćnog odmora.

Ovaj jednostavan trik, koji je Džejms demonstrirao u video snimku, može imati značajan uticaj na san i opšte zdravstveno stanje, nudeći jednostavno rješenje za svakodnevni problem umora i nelagodnosti.

Džejms Mur, koji broji više od 4 miliona pratilaca na svom Instagram profilu, redovno dijeli korisne savjete o zdravlju i blagodetima pravilne njege tijela. Njegova jednostavna, ali efikasna rješenja za svakodnevne zdravstvene tegobe privlače pažnju široke publike, naglašavajući važnost pravilne njege tijela i uma za očuvanje opšte dobrobiti.

Otkrijte zašto je dobro spavati s jastukom ispod bedra i riješite se mnogih problema s leđima.

Smanjenje napona
Ako volite spavati na boku, koljena su u jednom trenutku povezana. To dodaje tonus mišićima lumbalnog dijela, sprečava opuštanje kukova i opterećuje išijalni živac.
Jastuk između nogu ublažava višak napetosti i smanjuje pritisak, poboljšavajući protok krvi u nogama i stopalima.

Izravnava tijelo u bočnom položaju
Za smanjenje boli u donjem dijelu leđa i u leđima važno je održati ravnomjeran položaj tijela na jednoj strani. Pomoću jastuka ili valjka moguće je preraspodijeliti pritisak i ukloniti teret s kuka. Ovo je važno kod upale i artroze zgloba kuka, skolioze i hernije. (Naj portal)

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending