Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Pet navika žena koje polako, ali lijepo stare

Published

on

Da li je istina da se može polako stariti? Svaka dama se trudi, kako godine prolaze, da održi svoje tijelo vitkim, a kožu sjajnom i njegovanom.

Ponekad nemamo dovoljno vremena da se posvetimo njegovanju, pa se “zapustimo”, ali to je velika greška. Svaka od nas bi trebalo da usvoji male promjene u svom njegovanju kako bi lijepo i polako starila, a time i pokazala da su kao vino – s godinama sve ljepša.

Starenje i ne mora biti nužno loša stvar, a uz sljedeće savjete to ćete i shvatiti.

1. Održavajte krvni pritisak normalnim

Prema Nacionalnom institutu za zdravlje, neka od najvažnijih pravila za dobro starenje su pod vašom kontrolom. Žene koje su prkosile procesu starenja imaju tajnu koju ne govore – pokušavaju da održe krvni pritisak normalnim.

Zdrav način života može biti jak štit od visokog krvnog pritiska i sprečiti štetne efekte visokog krvnog pritiska na sveukupno starenje, piše “Everything a bode”.

2. Neka mozak bude oštar

U nedavnom izvještaju istraživačke studije nalazi su pokazali da učenje i aktivan um zauzimaju visoko mjesto kada je u pitanju dugovječnost.

Zato nikada ne prestajte da učite! Neprekidno čitajte ili slušajte podkaste da biste saznali još više. Postoje čak i zdrave igre i aplikacije za aktivnost mozga koje takođe pomažu u održavanju mentalnog zdravlja.

3. Ne jedite često hranu “za ponijeti”

Ne treba posebno napominjati da je i unos zdrave hrane jako važan za svakog čovjeka, pa stoga ne treba često da kupujete gotovu i brzu hranu. Potrudite se da, kada dođete s posla, kod kuće spremite nešto što biste nosile sutradan na posao.

Prema “Public Health Nutrition”, ako osoba kuva domaće obroke do pet puta nedjeljno, veća je vjerovatnoća da će živjeti duže za 10 godina od onih koji jedu hranu za ponijeti.

4. Brže hodajte

Ako želite da ostanete vitki i da održavate svoje tijelo privlačnim, hodanje pristojnim tempom će završiti posao. Tajna je u – brzini hodanja. Sporo hodanje može da vas održi u formi, ali ako se malo ubrzate, vjerujte da će vam goditi i spriječiti mnogih zdravstvenih problema.

5. Mažite kremu sa faktorom i kad nema sunca

Održavanje kože njegovanom važi i za kožu lica. Jako je važno da mažete kremu sa faktorom na lice čak i kad je tmurno vrijeme i kada nema sunca. Vjerujte, takvo vrijeme je najgore za vaše lice. (Najportal)

Nastavi čitati

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending