Pratite nas

Zdravlje i ljepota

Smršajte uz dijetu sa suhim šljivama: ZA 5 DANA 3 KG. MANJE

Published

on

Većina nas pred neku svečanu priliku, kakva je na primjer novogodišnja noć, traga za dijetom kojom bi brzo skinula kilažu. Oni disciplinovani odriču se koječega samo da istope stomak i smanje bokove za kratko vrijeme, a račun za to plaća zdravlje.

Američko udruženje nutricionista upozorava da se na svoju ruku ne treba šaliti s restriktivnim načinima ishrane. Oni predlažu dijetu sa suhim šljivama koje će ubrzati mezabolizam a neće oslabiti imunitet.

Suhe šljive su izuzetno bogate dijetetskim vlaknima, preporučuju se kao glavni sastojak mnogih brzih dijeta jer u kratkom vremenskom periodu mogu da vas “oslobode” dva-tri kilograma. Osim vlakana, ovo voće sadrži i antioksidante, beta karoten, vitamin E i C, kao i minerale, bakar i kalijum.

Dijeta sa suhim šljivama preporučuje unos šest suhih šljiva po porciji koje vas snabdijevaju sa oko 15 grama šećera – fruktoze i glukoze i sa oko 25 grama ugljenih hidrata.

Plod šljive je izuzetno bogat sastojcima koji će vam ojačati imunitet. Zanimljivo je da četvrtina šolje suhih šljiva dnevno obezbjeđuje oko 20 odsto dnevnih potreba za vitaminom A i 15 odsto za dijetetskim vlaknima.

Primjer jelovnika
Doručak: šest suhih šljiva

Užina: jedna svježa jabuka

Ručak: viršla i kuhano jaje

Užina: ponovite ručak

Večera: čaša niskokaloričnog jogurta (Naj portal)

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending