Pratite nas

Zdravlje i ljepota

 Vikend dijeta: Mjesečno 3 kg. manje

Published

on

Vikend dijete su jednostavne, jer ishranu treba kontrolirati samo dan ili dva. Ne gubi se mnogo kilograma, ali se može oblikovati tijelo .

JEDNODNEVNA

 Ovom minidijetom na ishranu treba pripaziti samo 24 sata, što je, ako se redovno primjenjuje, dovoljno za gubitak do tri kilograma u mjesec dana. Možete odabrati jedan od predloženih jelovnika. Obvezno popijte barem dvije litre vode.

DAN JAGODA – 250 g ananasa, kg jagoda, 200 g povrća, 100 g kivija, 60 g krompira. Krompir se važe dok je sirov.

DAN RIŽE – 150 g riže koju treba kuhati u mnogo vode i podijeliti na tri porcije. Ujutro i navečer u rižu možete dodati malo povrća, a za ručak 200 g kuhanih paradaiza.

DAN KROMPIRA – 700 g krompira i 600 g kuhanog povrća razdijeliti na tri obroka. Krompir može biti kuhan ili pečen u pećnici, a povrće kuhano na pari. Dopušteni začini su peršin, majčina dušica, vlasac te mažuran.

DVODNEVNA

Ovom dijetom ne gubi se mnogo kilograma, ali može se oblikovati tijelo. Traje samo dva dana, a dopušteno ju je ponoviti svake dvije nedjelje. Pijte mnogo vode i maksimalno reducirajte sol i šećer. Lagana tjelovježba doprinijet će oblikovanju tijela

  1. DAN

Doručak – Šoljica šumskog voća, ploška tosta, šoljica kafe

Ručak – 120 grama tune konzervirane u prirodnom soku, ploška tosta, šoljica kafe

Večera – 100 g bijelog mesa sa žara, 240 g mahuna, 120 g cikle, 100 g voćnog sladoleda

  1. DAN

Doručak – Šoljica šumskog voća, tvrdo kuhano jaje, kriška tost kruha, šoljica kafe

Ručak – 200 g mliječne kaše, pet integralnih krekera

Večera: Uzmite šoljicu riže sa povrćem. (Najportal)

Zdravlje i ljepota

ZA ZDRAVIJE BUBREGE: Svako jutro pijte šoljicu napitka od peršuna RECEPT)

Published

on

Bubrezi dnevno profiltriraju oko 200 litara krvi, a sve kako bi iz nje izbacili toksine koje štete našem tijelu. A kada bubrezi postanu preopterećeni toksinima, može doći do bolesti bubrega i mokraćnog mjehura,

KLJUČNI SASTOJAK ZA ČIŠĆENJE BUBREGA JE PERŠUN
Peršun je mediteranski začin koji se rasprostranio po cijelom svijetu. Zahvaljujući velikim količinama minerala poput kalcijuma, željeza, magnezijuma i fosfora te vitaminima među kojima prednjače vitamin C i A te tiamin i riboflavin peršun se smatra jednim od najjačih antioksidansa.
List peršuna djeluje protivupalno i štiti tijelo od uticaja slobodnih radikala koji su uzročnici raznih bolesti poput ateroskleroze, raka debelog crijeva, dijabetesa i astme.

POTREBNI SASTOJCI: šaka peršunovog lišća i 1 litar vode

Peršun operite pa ga nasjeckajte na veće komade, istresite u lončić pa prelijte vodom. Na srednje jakoj vatri zagrijte vodu do ključanja, smanjite vatru na najslabije i kuhajte još 5 do 10 minuta.

Sklonite s vatre, ostavite da malo odstoji pa ga procijedite i ostavite u frižider. Šoljicu napitka popijte svako jutro.(Naj portal)

Nastavi čitati

Preporučujemo

Trending